dilluns, 11 de maig de 2020
1. Mireu aquest vídeo: https://youtu.be/LeiZGYUwOYQ i després, a veure si sabeu fer els exercicis d'anglès que us ha posat la Meritxell !
2. Per a poder continuar estudiant les plantes 🌼 cal que et transformis en una “planteta”!
Passa el full a una persona de la teva família, aquesta ha d’escriure qualitats positives teves en els pètals de la flor. Torna a passar el dibuix a una altra persona que haurà de fer el mateix però sense repetir les qualitats que ja ha posat l'anterior.
HOLA GUAPES I GUAPOS !!!
Comencem una nova setmana!
Abans que res...."El raconet de les fotos"!...com cada setmana. Per aquests dies us proposem activitats relacionades amb uns éssers vius que són:
.... LES PLANTES !
Esperem que aprengueu força, que en gaudiu i que us ho passeu molt bé!
1. Mireu aquest vídeo: https://youtu.be/LeiZGYUwOYQ i després, a veure si sabeu fer els exercicis d'anglès que us ha posat la Meritxell !
-Write the number (1 to 6) in each box in order to the apple tree life cycle.
Aquí tens unes cartes màgiques de transformació!
Ets capaç de realitzar les postures d’aquestes plantes? Segur que sí!
Representa-les i envia’ns una foto o un dibuix de la figura que més t’agradi...
3. Mireu quines idees més fantàstiques per experimentar amb les plantes! A veure si en podeu dur a terme alguna!
4. Plantes remeieres

Saps què són les plantes remeieres?
Una planta remeiera o medicinal és aquella que es pot fer servir per a curar. És a dir, com a medicina.
- Ara fes una mica de curandero o curandera ! ... investiga dues plantes que siguin remeieres. Ens dius els seu nom, per a què serveixen i en fas un dibuix de cada una d’elles.
I ja saps!...si per algun dia en necessites, tinguen sempre a casa!
5. La flor més positiva
- Dibuixa una flor amb pètals (tipo margarita) i escriu al mig el teu nom.

Passa el full a una persona de la teva família, aquesta ha d’escriure qualitats positives teves en els pètals de la flor. Torna a passar el dibuix a una altra persona que haurà de fer el mateix però sense repetir les qualitats que ja ha posat l'anterior.
Podeu fer aquesta activitat amb tots els membres de la teva família...
6. Els arbres
Aquestes fulles corresponen a diferents arbres que podem trobar als boscos de Catalunya.
Aquestes fulles corresponen a diferents arbres que podem trobar als boscos de Catalunya.
Et proposo un repte: A veure si ets capaç de descobrir a quin arbre correspon cada fulla.
7. Crea una adivinanza sobre alguna planta, arbol, flor, etc.
También puedes intentar inventar un pequeño poema. Lo puedes hacer sólo con palabras o con palabras e imágenes, como en el ejemplo.
8. Investiga per descobrir com són les plantes.
A continuació, completa la fitxa tècnica amb tot allò que has après ( aquest vídeo també et pot ajudar). https://www.youtube.com/watch?v=NIFRqL_3qwE
A continuació, completa la fitxa tècnica amb tot allò que has après ( aquest vídeo també et pot ajudar). https://www.youtube.com/watch?v=NIFRqL_3qwE
FITXA TÈCNICA D’UNA PLANTA
1. Posa les parts de la planta al lloc on correspongui.
2. Completa:
Les plantes són ___________________________ que no es ______________________.
3.Què necessita la planta per viure? Escriu a sota del dibuix.
9. InnovaMat
Seguiu jugant cada dia una estoneta a Bmath.
I, aneu visitant el seu web. Cada setmana hi ha una nova proposta d’activitat!
10. Recordeu també de visitar el bloc de música i educació física, on trobareu propostes setmanals.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada