Tasques 2n setmana del 23 al 27 de març




divendres, 27 de març de 2020


Good morning to everybody ! !


AVUI FEM
UN FORT APLAUDIMENT
PER A TOTS VOSALTRES. 
US EL MEREIXEU!



El conte que comparteixo avui és el de "La Ventafocs".
(ja veureu que no s'assembla gens al que vam llegir a l'escola)





Recordeu què toca els divendres a la tarda?... PLÀSTICA!!
Doncs això és el que us proposo fer, una activitat de plàstica.

- Material :
       
         . ceres o altres material que us pugui anar bé per a pintar.
         .1 fotografia d'alguna revista(d'un animal, objecte, persona...)

- Procediment:

Retallem la meitat de la fotografia i l'enganxem en una banda del full. Amb llapis dibuixem la meitat que falta i la pintem.








 dijous, 26 de març de 2020
Bon dia  guapíssims  guapíssimes !

Us deixo el conte d'avui: La girafa Fari perd les taques.




Aquesta tarda a les 18h tenim una cita amb INNOVAMAT EXPERIMENTS! (clica a sobre del títol). 
Quan l'acabis pots explicar-lo per escrit i fer-ne un dibuix.

Material que necessitaràs:

- 2 gots idèntics

- 1 taronja
- 1 poma
- 1 gibrell
- 1 ganivet
- 1 ou
- balança cuina
- sal
- aigua
- 200 ml d'oli
- 2 colorants diferents




dimecres, 25 de març de 2020

- Us deixo un nou conte!

                  LA LURI VOL CONÈIXER EL SOL 


- Avui us vull proposar "LA PREGUNTA FILOSÒFICA".

Quan tingueu una estoneta relaxada els hi i us  podeu formular la següent pregunta:

                        
                         QUÈ ÉS EL QUE MÉS M'AGRADA DE LA VIDA?

Podeu escriure les respostes en el blog, en l'apartat que hi ha a baix de tot de comentaris o compartir-ho pel whats de pares i mares i m'ho envieu! Com us vagi més bé a vosaltres.


- Us recordo que a l'enllaç que us vam passar d'Innovamat hi ha activitats que podeu anar fent ( si cliqueu a sobre hi anireu directes).
- També va bé que cada dia facin una miqueta d'app de bmath.


                                                 UN PETÓ MOLT GRAN!




dimarts, 24 de març de 2020


- El conte d'avui es titula : "Planeta verd".

- Us proposo una activitat de llengua per a qui vulgui fer-la:

  . Donar als nens-es 5 paraules que puguin formar part d'un mateix conte (nena, flors, llop, àvia, caçador) i una sisena que trenqui la sèrie (helicòpter). A partir d'aquí que inventin un conte.

                                    UNA ABRAÇADA FORTA!

                                                 CUIDEU-VOS!





dilluns 23 de març de 2020

Bon dia!


Avui us envio l'enllaç al conte del dia: TIM I LA BANDA.

De matemàtiques anar fent INNOVAMAT i bmath. 
Qui vulgui pot escriure  parelles de nombres que sumats facin 10.

Proposta de llengua pel dilluns 23 de març:

- Fer frases amb retalls de paraules de diaris i/o revistes.


Una abraçada molt forta a totes i a tots!!!

CUIDEU-VOS
/embed/super3/5818551/" width="500px">

Comentaris

  1. Ok. Ho anem fent amb l'Arnau. Gràcies!

    ResponElimina
  2. Bon dia!
    També l'Èric M. ho ha fet. Gràcies!

    ResponElimina
  3. Anem treballant, gràcies Ester.

    ResponElimina
  4. Bon dia, aquesta és la resposta del Lucas a la pregunta filosòfica: el que mes m' agrada de la vida es la vida, perque estic viu i faig el que vulgi sempre que no o fasi mal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. i per la seva mare lo que més l'agrada de la vida és gaudir del moments amb la família que té i els amics i coneguts, que ara es troben molt a faltar...

      Elimina
  5. El que més li agrada a la Júlia Tomàs de la vida és estar amb la seva família i jugar amb ella. Gaudir dels bons moments i ara més que mai.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Júlia!!!! Totes les situacions tenen la seva cara bona!

      Elimina
  6. Resposta de la Berta: "Doncs a mi m'agrada estar amb els meus amics, i amb la meva família, però hi ha una cosa que m'agrada mes. No tenir ni problemes de vista ni d'oïda o altres mes, i crec que es el mes important i lo que m'agrada de la vida."

    ResponElimina
  7. Resposta de la Carla: "El que mes m'agrada de la vida es que podem estar junts"

    ResponElimina
  8. Eidan, el que més m'agrada és jugar amb el meu gos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eidan, se que t'agrada molt estar amb el teu gos i que te l'estimes, perquè m'ho has explicat moltes vegades.

      Elimina
  9. Resposta de la Maria : el que més m'agrada de la vida és jugar amb els animals, i jugar amb la meva família.

    I a la mare li agrada gaudir de la companyia de la família i dels amics.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada